کارت ویزیت های خلاقانه سری دوم

کارت ویزیت دنیای خاص خود را دارد. گاهی سادگی و گاهی پیچیدگی طراحی نفوذ عجیبی در مخاطب دارد. مخفی یا مشهود بودن پیام هم نوعی ابزار در طراحی کارت ویزیت است.

متاسفانه در ایران به ندرت به این امر توجه می شود. بیشتر اوقات کارفرما دنبال اعمال نظر خود در طراحی است که کار را به طرحی بدون زیبایی بصری و هنری تبدیل می کند، و گاهی طراح وقت برای تفکر در طراحی صرف نکرده و فقط کار را از سر خود باز می کند. گاه طرحی مناسب بر روی جنس نامناسب اجرا می شود که این امر با محدود کردن بودجه چاپ از سوی کارفرما شکل می گیرد.

فاکتور بودجه در این میان از اهمیت خاصی برخوردار است. گاهی مبالغی نظیر ۳ هزارتومان برای طراحی از پایه طرح را منهدم می کند و اینگونه طراح به سراغ سری کاری و یا کپی کاری روی می آورد تا هر چه سریع تر سفارش را تایید و به چاپ برساند.

اینگونه است که در ایران به ندرت شاهد طرح های خلاقانه و زیبا هستیم.

شاید مدیران و کارفرمایان کمتر به این امر توجه دارند که کارت ویزیت ماندگارترین ابزار تبلیغاتی در نزد مشتریان هست و به جرات می توان گفت مشتریان با یک کارت ویزیت زیبا و خلاقانه ارتباط خوبی برقرار می کنند و آن را حفظ می نماید، اینگونه کارفرمایان و مدیران حضور و ارتباط طولانی تری با مشتری خود دارند.

منتظر نظرات شما هستم.

شما هم منتظر طرح های جدید باشید.

تکرار یه صحبت خودمونی: میتونی همین الان تو خبرنامه ما عضو بشی و از مطالب جدید با خبر بشی. اینم بگم ایمیلت پیش من امانت هست و سواستفاده نخواهم کرد. قول میدم مطالب مفیدی برات داشته باشم. هر زمان هم دوست نداشتی لغو اشتراک کن.

کارت ویزیت های خلاقانه سری دوم
برچسب ها:        

پاسخ دهید