تماس با ما

قوانین و مقررات

آخرین ویرایش 25 مرداد 1402

رعایت حریم شخصی

اطلاعات شخصی شما شامل نام، نام خانوادگی، ایمیل و شماره همراه نزد ما به امانت خواهد بود و فقط برای تنظیمات درون سایتی برای استفاده شما از پنل کاربری و دوره‌های خریداری شده و همچنین ارسال اطلاعات مربوط به تغییرات سایت و انتشار دوره‌های جدید استفاده خواهد شد.

اطلاعات شما به هیچ عنوان در اختیار اشخاص دیگر قرار نخواهد گرفت و تنها در صورت دستور قضایی برای موارد خاص در اختیار مراجع قضایی قرار خواهد گرفت.

نحوه پرداخت

خرید دوره در سایت صرفا با پرداخت از درگاه امن اینترنتی موجود در سایت (در حال حاضر درگاه اینترنتی زرین پال) انجام خواهد شد.

مدت زمان تحویل

دوره خریداری شده بلافاصله بعد از پرداخت موفق در دسترس شما خواهد بود.

مرجوعی کالا

در سامانه آموزش برخط به دلیل دسترسی کامل و فوری به ویدیوهای دوره امکان مرجوعی وجود ندارد. هنگام انتخاب و خرید دوره دقت کامل را به عمل آورید.

استرداد وجه

بر اساس بند مرجوعی کالا استرداد وجه میسر نیست، و فقط در صورت خرید دوره‌ی تکراری میسر خواهد بود و حداکثر طی ده روز کاری مبلغ اضافه پرداخت بابت دوره‌ها تکراری به کارتی که با آن خرید را انجام داده‌اید مرجوع خواهد شد.

شیوه حمل

در خرید دوره‌های مجازی شیوه حمل وجود ندارد، و بعد از پرداخت موفق در خرید دوره در اختیار شما قرار دارد و شما می‌توانید از دوره به صورت تماشای آنلاین استفاده نمایید.

نحوه فسخ خدمات

در خرید دوره‌های مجازی به دلیل در دسترس بودن آنی ویدیوها، امکان فسخ سفارش و خدمات وجود ندارد.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

هنرجویان جهت رفع اشکال در تمرین‌ها باید از بخش پشتیبانی با استاد ارتباط برقرار کنید. برای درج تیکت باید وارد پنل کاربری خود شده باشید.

زمان بررسی و پاسخ دهی به تیکت‌ها طی 48 ساعت از زمان درج می‌باشد.

لطفاً منتظر پاسخ بمانید و از اضافه کردن پیام به تیکت خود و یا ایجاد تیک جدید پرهیز فرمایید.

۴۴۷۱  ۰۸۹  ۰۹۳۳ >>> فقط ویژه مشکلات دوره، خرید دوره‌ یا ثبت نام – ساعات تماس 10 صبح تا 8 شب

نحوه شکایت مصرف کنندگان

چنانچه در رابطه با دوره مشکلی وجود دارد از طریق پشتیبانی اطلاعات مربوطه را درج فرمایید تا پیگیری لازم به عمل آوریم.

طبق قانون در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پشتیبانی پس از طی مدت قانونی از ثبت تیکت در سایت، می‌توانید در سامانه اینماد شکایت خود را ثبت فرمایید تا پیگیری لازم به عمل آید.


توضیح:

هرگونه تغییر در قوانین و مقررات سایت از طریق بخش اعلانات پنل کاربری و یا پیامک به هنرجویان اطلاع‌رسانی خواهد شد و هنرجو موظف به مطالعه این قوانین جهت آگاهی کامل از تغییرات خواهد بود.

خرید دوره به منزله قبول مفاد صفحه قوانین و مقررات می‌باشد.

موفق باشید

آموزش آنلاین ری‌ را